Meny
Søk
Telefon
22 64 86 40
Norges største utvalg
Norges største utvalg!
Tepper - Gulvbelegg - Kunstgress
Norges største utvalg
For bedrift og hjem!
Alt på lager i butikk
Norges største utvalg
Rask Levering!
1-10 virkedager
Norges største utvalg
Lik pris i butikk
og på nett!
Over 50 års erfaring med tepper
Over 50 års erfaring
med tepper!
Handlekurv 0 varer i kurven

Teppeabos salgsbetingelser for netthandel

Partene:
Selger er: Teppeabo
e-mail: nettbutikk@teppeabo.no
Kjøper er den som foretar bestillingen.
 
Bestilling: 
Så snart bestillingen din er registrert hos Teppeabo vil du motta en ordrebekreftelse på e-mail som viser hva du har bestilt. Vårt lagersystem er knyttet opp mot vårt bestillingssystem så lagerbeholdningen i nettbutikken skal være oppdatert når du handler hos oss. Skulle det likevel være en vare som er bestilt, men utsolgt, vil varen bli trukket fra ordren før betalingen blir gjennomført. 

Betaling og Priser: 
Alle prisene er oppgitt i Norske kroner og inkluderer moms (mva), men er eksklusiv fraktomkostninger. Frakt blir beregnet når du legger varene i handlekurven. Det kommer opp et felt hvor du taster inn postnummer og aktuelle fraktalternativ med fraktpriser kommer opp. Det tilkommer ingen ekstra kostnader så som ekspedisjonsgebyrer eller liknende. All betaling til Teppeabo skjer med kort, Vipps, Klarna faktura eller Two som tilbyr EHF faktura til bedrifter. Betalingen skjer via webterminalen Netaxept, dette er en enkel og sikker betalingsmåte og Evalon garanterer at transaksjonen er sikker. Vi aksepterer VISA og Mastercard. Når du legger inn din betaling vil BBS reservere ordrebeløpet på din konto. Beløpet blir ikke trukket fra din konto før vi sender ut varere. Det lagres ingen kortopplysninger hos oss. 

Personopplysninger: 
Du registrerer deg bare som kunde hvis du ønsker det og vi videreformidler ingen kundeopplysninger. 

Levering/Frakt: 
Din bestilling hos Teppeabo vil bli sendt med DB Schenker og sendingene er forsikret og utstyrt med sporingsnr. Vi sender varene fra oss normalt innen 2 virkedager etter at vi mottar bestillingen. Vår transportør leverer på gateplan. Det betyr at mottaker må sørge for å ha utstyr og mannskap til å ta varene av bilen, dersom dette ikke enkelt kan håndteres av en mann. Ved levering hjem (privatlevering) tar Schenker kontakt før levering. Varene må mottas senest 5 dager etter første varsel. Etter dette påløper lagerleie, kr 145,- pr dag pr påbegynt 100 kg. Ved levering arbeidsplass kommer Schenker uanmeldt innenfor normale arbeidstider (8-16). Lagerleie for varer som ikke tas imot når Schenker skal levere og må legges på lager, vil bli etterfakturert deg som kunde. Tillegg for bomtur er kr 845,-. Ønsker du å hente varene i butikken i Nils Hansens vei 6c i Oslo tilkommer ingen omkostninger. På mindre forsendelser er også Posten er alternativ og vil bli synlig på din ordre som en valgmulighet. Foreløpig sender vi dessverre ikke utenlands. Vi sender ikke til Svalbard og Jan Mayen.

Skade under transport:
Du må alltid kontrollere mottatte varer før du skriver under fraktbrevet. Når fraktbrevet er underskrevet samtykker du i at varen er full og hel. Det ytes ingen erstatning om ikke fraktbrevet er merket med «skade». Dette er eneste måte vi får erstatning fra fraktselskapet. Det ytes ingen økonomisk kompensasjon på fraktpris som følge av senere levering med erstattet/ny vare. Her kan du evt. bruke angreretten og kreve kjøpet for hevet.

Angrerett og Retur: 
Hvis du ikke er fornøyd med varene har du etter Angrerettloven § 11 rett til å returnere varene. For å benytte deg av din angrerett må du meddele oss ditt returønske innen 14 dager fra du mottok varen, jfr. Angrerettloven § 13. Varene må returneres ubrukt og med original emballasje og/eller merking på varene. Returporto står for kundens regning og vi anbefaler at varene returneres med sporbar forsendelse via posten (Smartpost) eller Schenker. Dersom varene skulle bli borte på vei til oss ved annen en ovenfor nevnt forsendelse er du selv ansvarlig for den tapte varen og vil ikke få tilbakebetalt verdien for varene. 

Du har ikke angrerett ved følgende handel:
Ved kjøp av varer bestilt etter dine mål, som vegg til vegg tepper, gulvbelegg, kunstgress, løpere og inngangsmatter (angrerettloven 20. juni 2014, § 22e). Er det feil på varene fra oss gjelder selvfølgelig returretten. Skyldes returen feil eller mangler ved varene, betaler vi selvfølgelig porto for returen. Merk at bredde på rullevarer kan ha et avvik på inntil 1%. HUSK alltid å fylle ut ditt angrerettskjema som fulgte med som vedlegg til din ordrebekreftelse. Vedlegg en kopi av kvitteringen eller oppgi kvitteringsnr. Oppgi hvilken konto du ønsker pengene tilbakebetalt til.

Retur av varer skal alltid skje til:
Teppeabo AS, Nils Hansens vei 6c, 0667 Oslo, Tlf. 22 64 86 40, epost: nettbutikk@teppeabo.no

Uavhentede pakker:
Vi ser oss dessverre nødt til å belaste kunden med et gebyr på nok. 200,- for uavhentede pakker som blir returnert til oss. 

Kansellering av bestillingen:
Ønsker du av en eller annen grunn å avbestille ordren din ta kontakt med oss på mailto: nettbutikk@teppeabo.no
Er det andre spørsmål som ikke står i våre salgsbetingelser følger vi Forbrukerkjøpsloven og andre lovbestemmelser innen kjøp og salg som gjelder vår forretning. Se www.forbrukerradet.no og http://www.forbrukerombudet.no for mer informasjon.

Teppeabo AS
Oslo, 2022

Salgsbetingelser

Åpningstider: 
Mandag til torsdag kl. 09.00 - 18.00
Fredager åpent kl. 09.00 - 16.00
Lørdager åpent kl. 10.00 - 15.00


TRENGER DU HJELP?
Ring 22 64 86 40

FØLG OSS
InstagramFacebook

ÅPNINGSTIDER:
Ma. - to.  kl.  09.00 - 18.00
Fredag    kl.  09.00 - 16.00
Lørdag    kl.  10.00 - 15.00
Søndag           stengt

Besøk- og postadresse:
Nils Hansens vei 6C
0667 Oslo

Innkjøring:
Nils Hansens Vei

Org.nr. 944688358
Bankkonto: 6049 05 32423

TRYGG E-HANDEL

TRENGER DU HJELP?
Ring 22 64 86 40

FØLG OSS
Følg oss på InstagramFølg oss på Facebook

Lukk
Kontakt oss
Chatten er åpen kl. 10 - 15 hverdager Ring oss på 22 64 86 40 Ring oss på 22 64 86 40 Kontakt oss på chat Kontakt oss via e-post
KONTAKT OSS
Kontakt
Pass på at leverings og faktura adresse matcher adresser registrert på oppgitt organisasjonsnummer i brønnøysundregisteret. Dersom organisasjonsnummer og adresser ikke stemmer overens vil prosessen stoppe opp med en feilmelding.